Trafikafvigelser

Forsinkelser i dagens program 22. oktober 2025

OPDATERET 16:00 - Vi beklager at dagens udmelding om forsinkelser var hæftet med den del fejl.

Der skulle have stået: 


På grund af  stærk vind i Nuuk her til morgen bliver der forsinkelser i dagens trafik program. 

 
Vi opfordrer rejsende til at følge med i afgange og ankomster her: www.airgreenland.dk/flytider eller via appen Club Timmisa 

 

Vi beklager de gener, situationen måtte medføre, og takker for jeres tålmodighed og forståelse.

 

Hvis din rejse er forsinket, kan du læse mere om dine rettigheder her: Min rejse er forsinket - Hvad gør jeg

Vi tager hånd om dig

Vi gør altid vores yderste for at bringe dig frem til din destination, men selv de bedste planer kan ikke tage højde for alt, især da vejret i Arktis spiller en afgørende rolle. Vi har derfor samlet alt, hvad du har brug for, på denne side, hvis du uventet bliver forsinket eller oplever ændringer på din flyrejse.

Hold dig opdateret

I tilfælde af forsinkelse eller ændring af din rejse sender vi en SMS eller e-mail med din nye rejseplan.

 

Husk derfor, at vi altid skal have det nummer og den e-mailadresse, du bruger på din rejse med os, så vi kan kontakte dig. Du kan nemt opdatere dine oplysninger under ›Min booking‹ på forsiden.

 

Hvis du har booket din billet hos et andet selskab end Air Greenland, f.eks. et rejsebureau, skal du kontakte rejsebureauet.

 

Du kan også følge din flyvning på vores hjemmeside under flyinfo, på informationsskærmene i lufthavnen eller i vores Club Timmisa-app. Husk at aktivere funktionen »Følg flyvning« i appen, så du straks modtager en besked, hvis din flyvning ændres.

Ombooking og refusion af billet

Vi bestræber os altid på at finde en alternativ afgang til dig, så du kan nå din destination så hurtigt som muligt.

 

Hvis din nye rejseplan ikke passer dig, kan du kontakte os via denne formular og anmode om en anden rejseplan eller refusion. Vores kundeservice er åben for telefoniske henvendelser (GMT-3) mandag til fredag kl. 6-16 og lørdag og søndag kl. 08-15.

 

Hvis du har mistet formålet med din rejse, har du ret til at få refunderet din rejse.

 

Hvis du har købt din rejse hos en anden end Air Greenland, er det dem, du skal kontakte i forbindelse med ombooking eller refusion af rejsen.

Information about refreshments, meals, transportation and accomodation

In the Arctic regions, delays can unfortunately often become part of the travel experience, therefore the staff at the airport will do their best to help you. In case of a longer delay, we offer travelers a voucher for a meal and if the delay should continue, we will make sure you get a hotel accommodation.

Dine rettigheder som passager

Afhængigt af situationen kan du have ret til økonomisk kompensation. Læs derfor dine rettigheder som passager i denne folder. Vi gør dog opmærksom på, at Air Greenland ikke er ansvarlig for ændringer forårsaget af vejrforhold.